سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های رهگیری مرسولات پستی

مطمئنا تا به حال از طریق پست بسته یا هرچیز دیگری را ارسال یا دریافت کرده اید . تمام خرید های اینترنتی که از طریق سایت ها و یا کانال های فروش صورت می گیرد با استفاده از پست ارسال می شود . معمولا وقتی زمان ارسال برای شما طولانی می شود می خواهید بدانید بسته پستی شما در چه وضعیتی قرار دارد . ممکن است زمان این را نداشته باشید که از طریق اداره پست اقدام به پیگیری مرسولات پستی خود کنید . به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک برای رهگیری مرسولات پستی نیازی به رفتن به اداره پست نیست و با استفاده از سه روش به راحتی می توانید بسته پستی خود را پیگیری کنید . یکی از این روش ها استفاده از اس ام اس است که برای انجام این کار باید به ابتدای بارکد مرسوله پستی خود حرف R را اضافه کرده و به شماره 2000441 پیامک کنید . 

روش بعدی برای رصد مرسولات پستی استفاده از کد USSD است . ابتدا باید کد #193* را در گوشی خود شماره گیری کنید سپس برای رهگیری مرسولات پستی خود شماره شناسه پستی که در برگه رسید شما ثبت شده است را وارد کنید و منتظر بمانید تا یک پیامک برای شما ارسال شود این پیامک شامل سابقه رهگیری مرسولات پستی شما است . 

در روش بعدی می توانید از سایت newtracking.post.ir استفاده کنید . به این صورت که وارد سایت شده بارکد مرسوله پستی خود را وارد کنید و در صفحه باز شده سابقه رهگیری مرسولات پستی خود را مشاهده خواهید کرد . 

برای مطالعه دقیق و مرحله به مرحله هر یک از روش های فوق به لینک زیر مراجعه کنید :