سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به اشتراک گذاری ویدیوهای 1 ساعته با IGTV اینستاگرام

به تازگی اینستاگرام در آپدیت جدید خود از قابلیتی به نام IGTV اینستاگرام رو نمایی کرد . IGTV چیست ؟ همیشه کاربران اینستاگرام از این که تایم ویدئو های این برنامه کوتاه بود ناراضی بودند . اینستاگرام با ارائه قابلیت IGTV به طوری که کاربران می توانند یک ساعت به طور مداوم ویدئو خود را به اشتراک بگذارند رضایت کاربران خود را جلب کرد . این قابلیت جدید اینستاگرام بسیار شبیه به یوتیوب است . اما ممکن است که قابلیت IGTV اینستاگرام برای تمام کاربران فعال نشده باشد اما کم کم برای تمام کاربران دنیا فعال خواهد شد . به نقل از هیواتک برای به اشتراک گذاری ویدیو یک ساعته در اینستاگرام ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید . سپس اینستاگرام را اجرا کرده و بر روی آیکون تلویزیون در بالا سمت راست صفحه تپ کنید . همان طور که گفتیم ممکن است این قابلیت هنوز برای برخی از کاربران اینستاگرام فعال نشده باشد . در صورتی که دکمه تلویزیون در اینستاگرام شما ظاهر نشد می توانید اپلیکیشن مستقل IGTV را دانلود و نصب کنید . نحوه آپلود ویدیو در IGTV این گونه است که ابتدا باید روی آیکون چرخ دنده در سمت راست Search IGTV تپ کنید سپس گزینه Create your channel را انتخاب کنید. تصویر پروفایل شما در سمت راست Search IGTV ظاهر خواهد شد. اکنون روی تصویر پروفایل خود تپ کنید . علامت + در سمت راست را انتخاب کنید . اکنون از بین ویدئو های موجود در گوشی خود ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید و آن را آپلود کنید . گزینه Next را انتخاب کنید . در صورت تمایل می توانید روی ویدیو خود عنوان و توضیحات اضافه کنید اکنون گزینه Post را انتخاب کنید .

اما روش استفاده از IGTV در اینستاگرام تحت وب کمی متفاوت است به این صورت که باید با استفاده از مرور گر خود وارد اینستاگرام شده پروفایل خود را باز کنید سپس روی گزینه IGTV کلیک کنید و اگر اولین بار است از این قابلیت استفاده می کنید گزینه Get start را انتخاب کنید دو بار گزینه Next را انتخاب کنید . روی گزینه Create channel کلیک کنید اکنون گزینه upload را انتخاب کنید . روی علامت + در سمت چپ صفحه کلیک کنید و ویدیو خود را آپلود کنید . عنوان و توضیحات مورد نظر خود را به ویدیو اضافه کرده سپس روی گزینه post کلیک کنید .

در صورتی که می خواهید به طور دقیق تری در مورد قابلیت IGTV اینستاگرام و نحوه آپلود ویدیو در IGTV اطلاعات بیشتری به دست آورید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/535/به-اشتراک-گذاری-ویدیوهای-1-ساعته-با-IGTV-اینستاگرام.html