سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل استوری تلگرام

همانطور که می دانید، آخرین قابلیت معرفی شده توسط پیام رسان محبوب تلگرام که در نسخه جدید این پیام رسان منتشر خواهد شد قابلیت استوری می باشد. در مقاله امروز هیواتک قصد داریم شما را با نحوه رفع مشکل استوری تلگرام آشنا نماییم.

ا توجه به استقبال مخاطبین دیگر اپلیکیشن ها از جمله اینستاگرام و واتساپ از این ویژگی می توان گفت این بار تلگرام دنباله رو دیگر اپلیکیشن های محبوب بوده است. این که چرا قابلیت استوری در اپلیکیشن های مختلف با استقبال مخاطبان آن ها همراه بوده است را می توان در تعامل روزانه بیشتر با دوستان و دنبال کنندگان خود دانست . این که تصویر و یا ویدیویی چند ثانیه ای  برای کمتر از یک روز را از فعالیت های روزمره خود برای دوستان منتشر کرده و آن ها بتوانند آن را مشاهده کنند به قدری جذابیت دارد که پس از گذشت چند سال از ایجاد این قابلیت در اینستاگرام و دیگر پیام رسان ها همچنان با استقبال مخاطبان همراه است. بنابراین تلگرام به سنت قدیم خود به نیاز های مخاطبین توجه و این قابلیت را در به روز رسانی جدید خود معرفی کرده است که در مقاله استوری در تلگرام سعی کردیم شما را با این قابلیت بیشتر آشنا کنیم. مطالعه این مقاله را به عنوان پیش زمینه این مقاله به شما توصیه می نماییم تا بتوانید با خطای استوری تلگرام نیز بهتر آشنا شوید.

استوری در انگلیسی به معنای داستان است و در اینجا هم به معنی قرار دادن تصاویر و ویدئوها بصورت موقت از اتفاقات زندگی روزمره می باشد. تصاویر و ویدئو هایی که در قسمت استوری قرار داده می شود تنها برای مدت معینی قابل مشاهده هستند و پس از آن پاک می شوند. این قابلیت برای تعاملات روزانه با دوستان خود بسیار کاربردی است.مطالعه مقالات ذیل در خصوص مشکلات موجود در قابلیت استوری در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف می تواند شما را با رفع این مشکلات که شباهت هایی با هم دارند بیشتر آشنا نماید. با مطالعه مقاله امروز هیواتک نیز با ما همراه باشید تا با نحوه حل مشکل گذاشتن استوری در تلگرام آشنا شوید.

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

باز نشدن استوری اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

معرفی چند مشکل استوری تلگرام

اجازه بدهید ابتدا به مشکلاتی که ممکن است در هنگام کار با استوری تلگرام با آن ها برخورد کنید بپردازیم. خطای استوری تلگرام می تواند ناشی از موارد ذیل باشد :

- ممکن است شما در هنگام استوری گذاشتن در تلگرام با مشکل مواجه شوید ، مشکلاتی که ناشی از کم بودن سرعت اینترنت گوشی، پر بودن حافظه گوشی ، پر شدن حافظه کش تلگرام گوشی ، عدم آپدیت بودن نسخه تلگرام گوشی و ... باشد که در ادمه با نحوه حل این مشکل آشنا خواهید شد.

 

 

رفع مشکل استوری تلگرام

 

 

- ممکن است در هنگام مشاهده استوری دیگران دچار مشکل شوید ، در صورتی که استوری با سرعت کم باز می شود قطعا با کندی سرعت اینترنت مواجه شده اید. در صورتی که گزینه دیگران موجود نیست برنامه تلگرام شما آپدیت نشده است. در صورتی که گرینه استوری دیگران را مشاهده و موفق به باز کردن آن نشدید از مشکل پر شدن حافظه گوشی و حافظه کش ناشی می شود.

پس از آشنایی با مشکلات به وجود آمده در هنگام استفاده از این قابلیت نوبت به دلایل ایجاد این مشکلات و نحوه رفع مشکل استوری تلگرام می رسد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. در صورتی که در خصوص استوری گذاشتن در ایمو سوالی داشتید ، مطالعه مقاله آموزش گذاشتن استوری ایمو را به شما پیشنهاد می نماییم.

 

 

 

 

دلایل بروز خطا در استوری تلگرام

مشکلات ایجاد شده برای شما در هنگام استفاده از قابلیت استوری در دو موضوع استوری گذاشتن و مشاهده استوری دیگران خلاصه می شود که دلایل بوجود آمدن این مشکلات عبارتند از :

- ابتدا همانطور که می دانید استفاده از تلگرام در ایران تنها با فیلترشکن قابل استفاده است بنابراین انتظار نداشته باشید بتوانید بدون آن تلگرام را حتی اجرا کنید.

- در صورتی که با اجرای تلگرام گزینه های موجود استوری تلگرام شامل استوری های دایره ای شکل دوستان که در قسمت بالای چت ها قرار گرفته را مشاهده نمی کنید و یا با پایین کشیدن صفحه چت صفحه اصلی تلگرام گزینه ای به شکل دوربین عکاسی ظاهر و صفحه استوری تلگرام باز نشد یعنی نسخه تلگرام شما آپدیت به آخرین نسخه نشده است.

 

 

خطای استوری تلگرام

 

 

- یکی دیگر از مسائلی است که ممکن است باعث باز نشدن استوری تلگرام شود پر شدن حافظه گوشی می باشد . پر شدن حافظه گوشی علاوه بر مشکلاتی که برای تمامی برنامه ها ایجاد می کند ممکن است در باز کردن استوری تلگرام نیز مشکل ایجاد نماید.

- مانند همیشه کش برنامه ها ممکن است مشکل ساز شود. همه نرم افزارها دارای یک حافظه نهان یا کش می باشند، در صورتی که این حافظه پر شده باشد و پردازنده گوشی شما نیز ضعیف باشد این امر ممکن است باعث هنگ کردن تلگرام و باز نشدن استوری تلگرام شده باشد.

- کند بودن اینترنت گوشی نیز به خصوص در هنگام استوری گذاشتن ممکن است برای شما ایجاد مشکل نماید ، چرا که در اکثر مواقع سرعت آپلود از دانلود کمتر بوده و استوری گذاشتن نیز در واقع همان آپلود عکس یا فیلم می باشد.

 

رفع مشکل استوری تلگرام و خطای استوری تلگرام

حال که با انواع مشکلات و دلایل ایجاد آن ها در هنگام استفاده از قابلیت استوری در تلگرام آشنا شدیم ، لازم است با نحوه رفع خطای استوری تلگرام آشنا شویم.

 

- رفع مشکل استوری تلگرام با به روز رسانی تلگرام به آخرین نسخه :

در صورتی که با اجرای تلگرام گزینه های موجود استوری تلگرام شامل استوری های دایره ای شکل دوستان که در قسمت بالای چت ها قرار گرفته را مشاهده نمی کنید ، یعنی نسخه تلگرام شما آپدیت به آخرین نسخه نشده است و لازم است نسخه آخر تلگرام را نصب نمایید.

 

- رفع مشکل استوری تلگرام استفاده از اینترنت با سرعت بالا :

کند بودن اینترنت گوشی نیز به خصوص در هنگام استوری گذاشتن ممکن است برای شما ایجاد مشکل نماید بنابراین لازم است حتما با اینترنت دیگری با سرعت بالاتر مشکل خود را برطرف نمایید.

 

- رفع خطای استوری تلگرام با پاک کردن حافظه کش تلگرام :

برای پاک کردن کش تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید :

- تلگرام خود را باز کنید و روی منوی تلگرام ( آیکون سه خط در بالا سمت راست صفحه ) تپ کنید .
- از منوی باز شده وارد قسمت تنظیمات تلگرام خود ( Settings ) شوید و بر روی Data and Storage تپ کنید .
- در این مرحله Storage usage را انتخاب کرده و سپس روی Clear Cache تپ کنید .
به این ترتیب حافظه تلگرام در اندروید شما پاک می شود . برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله پاک کردن کش تلگرام را به شما پیشنهاد می نماییم.

 

 

رفع مشکل استوری تلگرام

 

 

- رفع مشکل گذاشتن استوری تلگرام با پاک کردن حافظه گوشی :

 پر شدن حافظه گوشی علاوه بر مشکلاتی که برای تمامی برنامه ها ایجاد می کند ممکن است در باز کردن استوری تلگرام نیز مشکل ایجاد نماید. مطالعه مقالات پر شدن حافظه آیفون و رفع مشکل پر شدن حافظه گوشی اندروید می تواند به شما در پاک کردن حافظه گوشی کمک شایانی نماید.

در پایان این مقاله به استحضار می رساند با توجه به جدید بودن این قابلیت ممکن است اشکالات دیگری نیز در اجرای آن مشاهده نمایید که می توانید آن ها را با ما در میان گذاشته تا شما را با نحوه رفع این مشکلات آشنا نماییم.

 

 

منبع: مشکل استوری تلگرام هیواتک